PARTICIPACIO@PLATAFORMAEDUCATIVA.ORG

Has entrat al portal de Participació de la Xarxa d’entitats Plataforma Educativa, molt benvingut/da!!

La Cultura de Participació que ha anat dibuixant la nostra organització en els darrers anys planteja com a imprescindible una interacció més gran entre tothom que vulgui participar. Per aquesta raó s’ha creat aquest portal que està al teu servei com a persona atesa i/o com a professional.

Aquesta eina està pensada per a connectar totes les persones que formen part de les entitats socials que ens trobem sota el paraigües Plataforma Educativa i tu ets una d’elles!

Vols conèixer com funciona? Només has d’entrar en els diferents apartats d’aquesta aplicació i anar familiaritzant-te amb la tasca de Participació Activa i Governança Democràtica.

Amb l’aportació de les teves idees i el debat constructiu, podrem anar millorant el nostre funcionament com a organització socialment compromesa i ser part activa del canvi cap a un món més just.

Moltes gràcies per participar!
Així doncs, comencem!!

Què entenem per Participació?

Participar és formar part dels processos de proposta, debat i decisió en els diferents entorns deliberatius i poder prendre’n part en condicions d’igualtat i de manera voluntària.

.

Què entenem per Governança Democràtica?

La Governança Democràtica és la manera de governar una organització comptant amb la totalitat de les persones que la integren a l’hora de prendre decisions. L’organització promou escenaris de cerca de consensos en la relació entre les persones que dirigeixen l’organització i les que conformen la base social i/o laboral. La continuïtat i la rellevància d’aquests consensos, així com la valoració que en facin les parts, determinaran un major o menor grau de Governança Democràtica en el si de l’organització.

QUÈ TROBARÀS EN AQUESTA APLICACIÓ?

Aquí trobaràs oberts els processos participatius en el quals volem comptar amb la teva col·laboració i/o opinió, així com amb la teva ajuda per fer-los possibles i convertir-los en realitat.

També trobaràs tot el que hem fet i ja està tancat, per tenir una memòria del que s’ha fet fins ara i per si vols consultar-ho.

Incloem també els vídeos de les Jornades de Participació i un recull de les activitats que hem realitzat en aquest àmbit des del 2016.

Darrera d’aquest sistema hi ha un grup de persones que l’han creat i posat en marxa, i que estan a la teva disposició per a qualsevol consulta. A més, poden venir al teu servei i col·laborar amb tu en el que necessitis.

Aquest grup de persones les anomenem
El Grup Motor de Participació.

Quines persones integren el Grup Motor?
Clica i coneix les seves cares i funcions!

ACCEDEIX

Què fan durant les seves reunions i tasques habituals el Grup Motor?
Clica i veuràs el seu calendari de treball 2019, per si vols unir-t’hi!

ACCEDEIX

Com pots contactar amb nosaltres?
Només has d’escriure a participacio@plataformaeducativa.org

Com pots participar dels processos oberts? Es tant senzill com...